مراکز خرید شهر مشهد

1396/12/08 تعداد بازدید: 6155
print

 

 

  • مرکز خرید پروما

 

این مرکز خرید بزرگ شامل سوپرمارکت، قنادی، البسه و پوشاک، محصولات بهداشتی، لوازم آرایشی، زعفران و خشکبار، انواع لوازم آشپزخانه و صنایع دستی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی،‌ سیسمپنی و لوازم کودک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و فراورده‌های گوشتی، محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری و تجهیزات آموزشی، زیورآلات و جواهرات، گل‌های مصنوعی، طروف پلاستیکی، لوازم لوکس تزئینی و دکوری است.

تلفن: ۷۴۰۱ ۳۷۶۳ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۲ شب.

 

 

  • مجتمع تجاری الماس شرق

 

مجتمع الماس شرق در ۶ طبقه، دارای ۱۲۳۸ واحد تجاری از جمله مغازه‌های پوشاک ، طلا، نقره و بدلیجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، و لوازم آرایشی، یک رستوران (رستوران ساعت، طبقه سوم)، کافی‌شاپ گپ، فست‌فود بوف، فست‌فود سیب، شهربازی سرزمین عجایب، سینمای ۵ بعدی، عکاسخانه سنتی ایران من، آبنمای جامپینگ، آکواریوم شهر دریایی است. از امکانات این مرکز خرید بزرگ پارکینگ طبقاتی، آسانسور و پله برقی، نمازخانه، دفتر خدمات تورهای گردشگری، خدمات حمل بار است.

از برندهای پوشاک می‌توان به برندهای برندس (مجموعه پوشاک آقایان)، و سالین (عرضه‌کننده انواع پوشاک مردانه، زنانه، و بچگانه) نام برد.

تلفن: ۳۱۱۱ ۳۷۱۱ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

 

  • مرکز خرید آرمان

 

این مرکز خرید عرضه‌کننده محصولات آرایشی بهداشتی و عطر، اسباب‌بازی، دکوریجات، پوشاک، زیورآلات، شال و روسری، صنایع دستی، سوغات، خشکبار، کیف و کفش، لوازم منزل، موبایل و کامپیوتر است. نگران خستگی نباشید، می‌توانید به رستوران و فودکورت‌ها یا صحن‌های خوراک موجود در این مرکز خرید مراجعه کنید.

از جمله برندهای موجود در این مرکز پراندا، گوچی، نایک، آدیداس، و کلوین کلین هستند.

تلفن: ۰۵۵۴ ۳۳۶۹ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ۸ صبح تا ۱۱ شب.

 

  • مرکز خرید خورشید

 

این مجتمع ۹ طبقه دارای ۴۹ واحد تجاری و اداری است. انواع پوشاک، کیف ، و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله محصولات این مرکز است. کافی‌شاپ بیسکوییت در این مرکز را می‌توانید برای رفع خستگی انتخاب و امتحان کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

 

  • مرکز خرید کاسپین مد

 

اگر به دنبال برندهای معروف می‌گردید حتما به گروه کاسپین مد مراجعه کنید. این گروه بزرگ‌ترین دارنده فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور است که عرضه‌کننده ۲۰ برند بین‌المللی از کشورهایایتالیا،اسپانیا، انگلیس، و ترکیه هستند. از محصولات این مرکز پوشاک، کفش، لوازم جانبی، و لوازم آرایشی است. این گروه علاوه بر مشهد، در تهران، اصفهان و مازندران شعبه دارد.

تلفن: ۸۶۶۱ ۳۷۶۷ ۰۵۱

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب.

 

  • برج آلتون

این برج عظیم تجاری- اداری دارای نمای داخلی و خارجی بسیار زیبایی است. واحدهای تجاری برج آلتون عرضه‌کننده پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه، و کالاهای دیجیتال است. از ویژگی‌های این مرکز خرید پارکینگ بسیار بزرگ آن است.

تلفن: ۱۲۳۵ ۳۸۴۹ ۰۵۱

 

 

  • مجتمع تجاری مروارید شرق

 

این مجتمع ۴ طبقه شامل واحدهای تجاری و اداری، تالار، و رستوران است.در طبقه اول تا سوم این مجموعه برند های مطرح پوشاک سیسمپنی و لوازم کودک و همچنین کیف و کفش فعالیت دارند.

تلفن: ۰۰۰۸ ۳۷۵۳ ۰۵۱

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به هتل هانی پارس می باشد
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط توسعه فناوری اطلاعات اینتک